Nuevos enfoques organizacionales: adyacencia teórica-conceptual al engagement y la co-creación

Ganga-Contreras, Francisco A; Navarrete Andrade, Erwin; Rodríguez-Ponce, Emilio; Véliz Burgos, Alex

Keywords: organizaciones, comercialización, innovaciones tecnológicas, infraestructura innovadora, acelerador de negocios.

Abstract

The current paper aims to offer a bibliographic review of the concepts of engagement and co-creation in the field of marketing. The new trends focused on the design of experiences and value propositions are used as a theoretical framework. Selected articles from the Web of Science (WOS) databases are examined, allowing to offer a conceptual model, which can help companies to establish a permanent dialogue that makes it possible to exchange experiences and concomitantly co-create value.

Más información

Título de la Revista: ESPACIOS
Volumen: 39
Número: 45
Editorial: Espacios
Fecha de publicación: 2018
Página de inicio: 32
Página final: 44
Idioma: Español
URL: http://www.revistaespacios.com/a18v39n45/18394532.html
Notas: SCOPUS