Mathematics teacher educators: an analysis of the perceptions of their instructional practices based on the student-educator "tension"
Keywords: coherence, mathematics teacher educator, educational rationality, instructional practices, pre-service mathematics teacher education
Más información
| Título según WOS: | Mathematics teacher educators: an analysis of the perceptions of their instructional practices based on the student-educator "tension" |
| Título según SCOPUS: | Mathematics teacher educators: An analysis of the perceptions of their instructional practices based on the student-educator «tension» [El formador de profesores de matemática: Un análisis de las percepciones de sus prácticas instruccionales desde la «tensión» estudiante-formador] |
| Título de la Revista: | Ensenanza de las Ciencias |
| Volumen: | 33 |
| Número: | 1 |
| Editorial: | Universitat Autonoma de Barcelona |
| Fecha de publicación: | 2015 |
| Página de inicio: | 47 |
| Página final: | 61 |
| Idioma: | English; Spanish |
| DOI: |
10.5565/rev/ensciencias.1322 |
| Notas: | ISI, SCOPUS |