Training program evaluation in non-standardized context: Complementarity across Factorial and Multilevel Analysis to obtain construct validity evidences.

Holgado-Tello, FP; Chacon-Moscoso, S; Vila-Abad, E; Delgado B.; Sanduvete Chaves, S; Barbero-Garcia, I

Keywords: validity, multilevel analysis, program evaluation, satisfaction, factor analysis

Más información

Título según WOS: Training program evaluation in non-standardized context: Complementarity across Factorial and Multilevel Analysis to obtain construct validity evidences.
Título según SCOPUS: Training program evaluation in non-standardized context: Comple-mentarity across Factorial and Multilevel Analysis to obtain construct valid-ity evidences [Evaluación de programas de formación continua en contextos no estandarizados: Complementariedad entre análisis factorial y multinivel para la obtención de evidencias de validez de constructo]
Título de la Revista: Anales de Psicologia
Volumen: 31
Número: 2
Editorial: Universidad de Murcia Servicio de Publicaciones
Fecha de publicación: 2015
Página de inicio: 725
Página final: 732
Idioma: Spanish
DOI:

10.6018/analesps.31.2.172501

Notas: ISI, SCOPUS