Training program evaluation in non-standardized context: Complementarity across Factorial and Multilevel Analysis to obtain construct validity evidences.
Keywords: validity, multilevel analysis, program evaluation, satisfaction, factor analysis
Más información
Título según WOS: | Training program evaluation in non-standardized context: Complementarity across Factorial and Multilevel Analysis to obtain construct validity evidences. |
Título según SCOPUS: | Training program evaluation in non-standardized context: Comple-mentarity across Factorial and Multilevel Analysis to obtain construct valid-ity evidences [Evaluación de programas de formación continua en contextos no estandarizados: Complementariedad entre análisis factorial y multinivel para la obtención de evidencias de validez de constructo] |
Título de la Revista: | Anales de Psicologia |
Volumen: | 31 |
Número: | 2 |
Editorial: | Universidad de Murcia Servicio de Publicaciones |
Fecha de publicación: | 2015 |
Página de inicio: | 725 |
Página final: | 732 |
Idioma: | Spanish |
DOI: |
10.6018/analesps.31.2.172501 |
Notas: | ISI, SCOPUS |