Evaluation of Radiology Teachers' Performance and Identification of the "Best Teachers" in a Residency Program: Mixed Methodology and Pilot Study of the MEDUC-RX32 Questionnaire.

Huete Á, ,; Julio R.; Rojas V,; Herrera C.; Padilla O.; , Solís N.; Pizarro M.; Etcheberry L.; Sarfatis A.; Pérez G.; Díaz LA.; Delfino A.; Muñoz E.; Rivera H.; Parra DA.; et. al.

Keywords: feedback, medical education, postgraduate, teacher assessment

Más información

Título según WOS: Evaluation of Radiology Teachers' Performance and Identification of the "Best Teachers" in a Residency Program: Mixed Methodology and Pilot Study of the MEDUC-RX32 Questionnaire
Título según SCOPUS: Evaluation of Radiology Teachers' Performance and Identification of the “Best Teachers” in a Residency Program: Mixed Methodology and Pilot Study of the MEDUC-RX32 Questionnaire
Título de la Revista: Academic Radiology
Volumen: 23
Número: 7
Editorial: Elsevier USA
Fecha de publicación: 2016
Página de inicio: 779
Página final: 788
Idioma: English
DOI:

10.1016/j.acra.2016.02.015

Notas: ISI, SCOPUS - ISI