L2 learners use of communication strategies as affected by the task type
Keywords: Communication strategies, task type, Spanish L2 learners, linguistic demands, cognitive demands, Estrategias de comunicación, tipo de tarea, aprendices de español como L2, demandas lingüísticas, demandas cognitivas
Más información
| Título según WOS: | L2 learners use of communication strategies as affected by the task type |
| Título según SCOPUS: | L2 learners' use of communication strategies as affected by the task type |
| Título según SCIELO: | L2 learners' use of communication strategies as affected by the task type |
| Título de la Revista: | REVISTA SIGNOS |
| Volumen: | 51 |
| Número: | 96 |
| Editorial: | Pontificia Universidad Católica de Valparaíso |
| Fecha de publicación: | 2018 |
| Página de inicio: | 107 |
| Página final: | 131 |
| Idioma: | English |
| DOI: |
10.4067/S0718-09342018000100107 |
| Notas: | ISI, SCIELO, SCOPUS |