Connections between knowledge of mathematics teaching and knowledge of features of learning mathematics: the case of a high-school teacher
Keywords: knowledge of mathematics teaching, knowledge of features of learning mathematics, similarity of triangles, mathematics teachers, secondary education.
Más información
Título según WOS: | Connections between knowledge of mathematics teaching and knowledge of features of learning mathematics: the case of a high-school teacher |
Título según SCOPUS: | Connections between knowledge of mathematics teaching and knowledge of features of learning mathematics: The case of a high-school teacher [Relaciones entre el conocimiento de la enseñanza y el conocimiento de las características del aprendizaje de las matemáticas: Caso de una profesora de secundaria] |
Título de la Revista: | ENSENANZA DE LAS CIENCIAS |
Volumen: | 36 |
Número: | 2 |
Editorial: | UNIV AUTONOMA BARCELONA |
Fecha de publicación: | 2018 |
Página de inicio: | 105 |
Página final: | 123 |
Idioma: | English; Spanish |
DOI: |
10.5565/rev/ensciencias.2260 |
Notas: | ISI, SCOPUS - SCOPUS Q2 (WoS Q3) |