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Diego Yáñez Martínez

Docente

Universidad Técnica Federico Santa María

Valparaíso, Chile

Líneas de Investigación


Comportamiento de consumidor, administración de marcas, marketing.

Educación

  •  Marketing, UNIVERSIDAD DE CHILE. Chile, 2017
  •  Ingeniero Comercial, UNIVERSIDAD TECNICA FEDERICO SANTA MARIA. Chile, 2013

Experiencia Académica

  •   Docente Full Time

    UNIVERSIDAD TECNICA FEDERICO SANTA MARIA

    Valparaíso, Chile

    2018 - A la fecha

Experiencia Profesional

  •   Docente Full Time

    Universidad Técnica Federico Santa María

    Valparíso, Chile

    2018 - A la fecha


 

Article (7)

Influencer Worship and Self-Connection with the Promoted Brands on Social Media: Why Benign Envy and Trait Competitiveness Matter
Influence of educational programs oriented toward entrepreneurship on the entrepreneurial intention of university students: the case of Chile
The impact of the COVID-19 pandemic on subjective mental well-being: The interplay of perceived threat, future anxiety and resilience
Natural plants in hospitality servicescapes: the role of perceived aesthetic value
¿Forman emprendedores las universidades?
ENTREPRENEURIAL CONSTRAINTS ON WOMEN IN CHILE: AN EMPIRICAL APPROACH
Actitud y comportamiento de consumo de hoteles en función de la percepción de prácticas sustentables
7
Diego Yáñez

Docente

Industrias

Universidad Técnica Federico Santa María

Valparaíso, Chile

1
Gianni Romaní

Directora del Centro de Emprendimiento y de la Pyme

Administración

UNIVERSIDAD CATÓLICA DEL NORTE

Antofagasta, Chile

1
Ernesto Fernández

ACADEMICO

UNIVERSIDAD TECNICA FEDERICO SANTA MARIA

Valparaiso, Chile

1
PAULINA SANTANDER

Profesora jornada completa

Departamento de Estudios Humanísticos

Universidad Técnica Federico Santa María

Valparaíso, Chile