Man

Cristobal Bernardo Barra Villalon

Universidad de Chile, Facultad de Economía y Negocios

Santiago, Chile

Líneas de Investigación


Educación

  •  Licenciado en Ciencias de la Adminitración de Empresas, Universidad de Chile. Chile, 2004
  •  Ingeniero Comercial, Universidad de Chile. Chile, 2004
  •  PhD. in Business Administration, Marketing, University of South Carolina. Estados Unidos, 2014

Experiencia Académica

  •   Académico Ayudante Jornada Completa

    Universidad de Chile

    Santiago, Chile

    2007 - 2014

  •   Profesor Asistente Jornada Completa

    Universidad de Chile

    Santiago, Chile

    2014 - 2015


 

Article (5)

Role of Tourist's Trust on Destination Loyalty
THE ROLE OF USABILITY AS PERCEIVED IN THE CONFIDENCE SHOWN IN ONLINE AUCTIONS
Analysis of the Trust-Commitment Relationship in Internet Banking
Factors determining confidence being placed in intermediaries in the commercial barter industry
Determination and categorization of the satisfaction and dissatisfaction factors in the Internet banking
5
Cristobal Barra

Universidad de Chile, Facultad de Economía y Negocios

Santiago, Chile

1
Enrique Manzur

Vicerrector de Asuntos Económicos y Gestión Institucional de la Universidad de Chile

Universidad de Chile

Santiago, Chile