
Daniela Patricia Wachholtz Martorell
Profesor Asociado
Universidad de Los Andes
Santiago, Chile
Autorregulación de Preescolares y Escolares/ Educación e Incluisón de niños Autistas/ Autorregulación de niños con TDAH Programas de inclusión escolar en población neurodivergentes
-
Occupational Therapist Doctor of Professional Studies , NEW YORK UNIVERSITY. Estados Unidos, 2012
-
Profesor Asistente Part Time
Universidad de los Andes
Facultad de Medicina
Santiago, Chile
2015 - A la fecha
-
Profesor Asociado Full Time
Universidad de los Andes
Ciencias Sociales
Santiago, Chile
2024 - A la fecha
-
Profesro Asistente Part Time
Universidad de los Andes
Santiago, Chile
2015 - A la fecha
-
Directora y Terapeuta Ocupacional Part Time
Centro STEPS
Santiago, Chile
2015 - A la fecha
-
E. George Payne Award
NEW YORK UNIVERSITY
Estados Unidos, 2012
E. George Payne Memorial Award is presented to a graduating graduate student in recognition of outstanding leadership and superior scholarship, and for representing those humanitarian principles as defined by E. George Payne.
Consolidación y sistematización para la implementación del programa Convive en el Aula |
Programa de Sensibilización en Neurodiversidad para Comunidades Escolares |
Exploring new objective measures to Characterize verbal and minimally verbal preschoolers on the autism spectrum: a potential contribution to early diagnosis |
Aplicabilidad del programa protocolizado de Yoga para niños que presentan conductas desadaptativas. |
Enriching cross-sectoral collaboration to foster inclusive cultures in schools: a Model to address the needs of diverse Chilean Students |

Marigen Narea
Asociate Professor
Psychology
Pontificia Universidad Católica de Chile
Santiago, Chile