F6528ca3-5df3-499b-96e5-09f4fcbdf4a6.jpg_thumb90

sergio andrés sepúlveda vallejos

Académico

Universidad Autónoma de Chile

TALCA, Chile

Líneas de Investigación


Educación basada en la evidencia y formación de profesores

Educación

  •  Doctor en Educación, Universidad Católica del Maule. Chile, 2023
  •  Profesor de Ciencias mención Química, Universidad Católica del Maule. Chile, 2008
  •  Bachiller en Química, Universidad Católica del Maule. Chile, 2008
  •  Magíster en Educación, Universidad Miguel de Cervantes. Chile, 2015

 

Article (9)

Epistemological beliefs and teaching practice: a systematic literature review 2011 to 2021
Analysis of Pedagogical Content Knowledge in Science Teacher Education: A Systematic Review 2011-2021
Conocimiento Pedagógico del Contenido en el campo de la Educación Física. Una revisión sistemática de la literatura 2011-2022 Pedagogical Content Knowledge in the Physical Education Field. A systematic review of the literature 2011-2022
Relationships between motivational factors and critical thinking
Sources of Information That Guide the Pedagogical Work of Early Childhood Educators: An Exploratory Study in Chile
Teachers’ social representations of inclusive education: A systematic review of literature 2010-2020
What Constitutes a ‘Classroom Problem’ for Today's Teacher?: An Exploratory Study
Professional practices in times of Covid-19 pandemic: Challenges for Physical Education initial teaching training Prácticas profesionales en tiempos de pandemia Covid-19: Desafiós para la formación inicial en profesorado de Educación Física
Social representations of physical education teachers concerning the game: a qualitative study in Chile

Review (1)

Teaching grassroots soccer: a systematic review of literature
10
sergio sepúlveda

Académico

Educación

Universidad Autónoma de Chile

TALCA, Chile

1
Carla Muñoz

Profesora Titular

Departamento de Psicología

Universidad Católica del Maule

Talca, Chile